Dan-iso søger…

Om virksomheden

Dan-iso A/S, som er en af Europas førende producenter af PUR-rørisolering og dermed en væsentlig aktør inden for den grønne omstilling, ønsker at styrke sin position yderligere med en stærk koordinatorprofil, som led i en kontrolleret vækst.

Dan-isos kompetencer bygger på mere end 35 års erfaring og på medarbejdere med stort proceskendskab.

Virksomheden har højeffektivt produktionsudstyr og kan tilbyde både fleksibilitet og masseproduktion af selv meget komplekse emner. Vores kvalitetsstyringssystem sikrer en høj og ensartet kvalitet.

Dan-iso er en miljøbevidst virksomhed og er på forkant med kvalitetskontrol og dokumentation. Produkterne underlægges kontrol i henhold til EN 253 og kvalitetsudvikling foregår gennem tæt samarbejde med kunder og leverandører.

Om jobbet

Har du overblik, kan du lide at skabe struktur og få tingene til at ske? Har du gode kommunikations- og koordineringsevner, og befinder du dig godt med kundekontakt og administrative opgaver? Og har du lyst til en hverdag med fart, der indeholder forskelligartede opgaver i en central rolle i en mindre, men effektiv organisation? Så er du måske vores nye kollega i administrationen, hvor du får ansvaret for sammen med dygtige kollegaer i udvikling og produktion at sikre en effektiv og professionel understøttelse af direktionen og husets udadvendte aktiviteter.

Trives du med variation i arbejdsdagen?

Du har det godt med mange bolde i luften, hvor du i tæt samarbejde med engagerede kolleger understøtter den øverste ledelse i tværgående koordinering og planlægning af aktiviteter, så hverdagen spiller.

Du vil indgå som primær PA for den administrerende direktør (ejeren). Herudover bliver du det naturlige omdrejningspunkt for administrationens aktiviteter som helhed – og skaber overblik over relevante kundeaktiviteter. Det vil blive dit ansvar at sikre høj kvalitet, at tingene glider og kommer til at ske. Derudover skaber du en effektiv struktur på dokumentation og kalkulationer, samt sikrer en god dialog og resultater gennem relationer.

Jobbet er alsidigt og opgaverne mange og forskellige – og de skal alle udføres på højt fagligt niveau. Du får som PA/koordinator et tæt samarbejde med ledelsen ift. at sikre flow, forberedelse, udvikling og smidige arbejdsgange i en hverdag med fart på. Du får en central rolle i organisationen via opgaverne, som bl.a. omfatter:

  • Daglig mail- og kalenderhåndtering og planlægning, der proaktivt sikrer transparens omkring igangværende aktiviteter og opfølgning
  • Administrativ support ift. ajourføring af forespørgsler og afgivelse af tilbud
  • Telefonpasning med smil i stemmen
  • Udarbejdelse af Excel-værktøjer, der effektiviserer og ensarter processer og -kundedata
  • Korrekturlæsning
  • Planlægning af besøg fra fx kunder, foreninger m.v.
  • Support-opgaver af forskellig karakter, månedsrapportering m.v.
  • Samt de mange forskellige ad hoc-opgaver, der dukker op i en dynamisk hverdag.

Det er en stilling med stort potentiale for læring og udvikling for den rette profil, og du vil få mulighed for at byde ind på opgaver, du synes er spændende.

Er du god til at skabe relationer, og sætter du en ære i at gøre tingene ordentligt?

Du bliver virksomhedens ”go-to-person”, du får en bred kontaktflade i hverdagen og har solide relationelle kompetencer. Derudover er det centralt, at du befinder dig godt i en omskiftelig hverdag og er god til at prioritere dine opgaver og fastholde momentum.

Som person arbejder du proaktivt og selvstændigt. Direktøren/ejeren befinder sig ofte ude af huset, og det er derfor afgørende, at du tør tage ansvar og trives i tovholderrollen. Du er struktureret, serviceminded og omhyggelig, ligesom du kommunikerer flydende på højt niveau på både dansk, engelsk og gerne tysk (ej et krav) og i det hele taget er du en god formidler. Du er superbruger i Office-pakken med specifikke kompetencer inden for Excel og har kendskab til og interesse for it-området.

Vil du hellere være en vigtig brik i en nichevirksomhed end blot et nummer i en kæmpe organisation? Og kan du kende dig selv i nedenstående, så håber vi, at du vil sende os en ansøgning:

  • Du sætter en ære i at understøtte, at organisationen lykkes
  • Du er struktureret, skaber overblik og har sans for detaljer
  • Du kan indgå i et tæt samarbejde og er dygtig til at kommunikere
  • Du er udpræget serviceminded og imødekommende, og du forsøger altid at hjælpe en kollega eller samarbejdspartner på bedste vis

Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men vi forestiller os, at du har nogle års erfaring fra en lignende stilling og mod på en stejl læringskurve i en ny branche og en virksomhed, der har fokus på cirkulær økonomi.

Fuldtidsstilling. Løn efter kvalifikationer. Send os dit CV og en ansøgning senest den ­­­­3. oktober 2022. Vi indkalder løbende til samtaler med henblik på snarlig tiltrædelse, hvilket kan betyde, at stillingsopslaget kan forefindes på flere portaler, efter vi har indgået aftale med en kandidat. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte ejer/dir. Erik H. Møller, ehm@dan-iso.dk eller telefon: 9866 4003 / 2947 9433 se endvidere www.dan-iso.dk